Սեպ 19
Երեքշաբթի
Click on the slide!

LaGalleria

ETRO | DIOR | TOD'S | JIMMY CHOO | GUCCI

Adresses: Armenia,Yerevan,Hyusisain Ave., Building 3 (shop); Paronyan St., Building 8/4 (office) Telephones: shop: +374-10-702702; office: +374-10-702707 Fax: +374-10-702707 Email:info@lagalleria.am Webpage:http://www.lagalleria.am

More...
Click on the slide!

ESCADA

ESCADA , ESCADA SPORT

Adresses: Armenia,Yerevan, Hanrapetutyan Ave., Building 51/53 Telephones: +374-10-546701 Webpage: http://www.escada.com

More...
Click on the slide!

EDELWEISS

S.T. Dupont, KITON, VALENTINO, LANVIN, BLUMARINE

Adresses: Armenia,Yerevan, Sayat-Novai Ave., Building 9 Telephones: +374-10-546701 Webpage: http://nushikyan.am

More...
Click on the slide!

"RIO Galleria" The best brands officially under the same roof

Adresses: Armenia,Yerevan,Hyusisain Ave., 8 (shop) / See on Map Telephones: +374-10-501801 Fax: +374-10-501801 Email: info@rio.am Webpage: http://www.rio.am

More...
Click on the slide!

MaxMara

ELEGANTE, SPORTMAX, STUDIO, HOSIERY

Adresses:Armenia,Yerevan, Mashtotsi Ave., Building 41 Telephones:+374-10-545957 shop,+374-10-569494 office Webpage:http://www.maxmarafashiongroup.com

More...
Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks

Հայտնի Հայեր


























Raxevsky
Հասցե: Հայաստան, Երևան, Թումանյան 33 / Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374 53-96-52
Ֆաքս:
Էլ. հասցե:
viaartis@web.am
Ապրանքատեսականի: Women's clothing and accessories
Կայքէջ: http://www.raxevsky.gr

Պատմություն: 1976թ.-ին Հելեն Ռաքսևսկին և Ջորջ Մուրթզուչոսը հիմնեցին Helen&apos’s Club S. A առևտրային կազմակերպությունը: Ի սկզբանե, ընկերությունը կենտրոնացել էր արտահանման վրա դեպի Ֆրանսիա, Գերմանիա, Ավստրիա, Հոլանդիա, Իսպանիա և Շվեդիա: Ընկերությունն արտահանում էր նաև ԱՄՆ և Կանադա:                                                                                                                                                            1982թ.-ին Հելեն Ռաքսևսկին և նրա քույրը սկիզբ դրեցին մանրածախ առևտրին` Աթենքում բացելով 2 հանրախանութ:
1982թ.-ին ընկերությունը մշակեց մանրածախ վաճառքն ընդլայնող ռազմավարություն` Աթենքի կենտրոնում բացելով 2 հանրախանութ, մեկը Կոլոնակիում, մյուսը` Պատիսսիոն փողոցի վրա:                                                                                                                                                 1983-ից 1990 թվականներին ընկերությունը ընդլայնվեց` Աթենքում ավելացնելով հանրախանութների քանակը:                                              1990-1999 թվականներին Ռաքսևսկին ընդլայնեց աշխարհագրությունը` դուրս գալով Հունաստանի սահմաններից:                                             1999թ.-ին ընկերությունը նախաձեռնեց իր բիզնեսի ընդլայնումը Հունաստանի սահմաններից դուրս` հանրախանութներ բացելով Սոֆիայում, Բուլղարիայում, Գերմանիայում, Ռումինիայում և Կիպրոսում:                                                                                                                                     2004-ին ընկերությունը որդեգրեց զարգացման նոր ռազմավարություն, այն է` ‹Ռաքսևսկի Կինը ›:  Ռաքսևսկին միավորեց իր ապրանքանիշն ու հագուստի ոճը հռչակավոր մի անձնավորության հետ, ում արտաքին տեսքն ու անձնային հատկանիշները համապատասխանում էին Ռաքսևսկու փիլիսոփայությանը:  Յուրաքանչյուր սեզոնի լուսանկարահանումները անց էին կացվում օտար երկրներում բնության գեղեցիկ տեսարաններով և մշակութային էլեմենտներով հագեցած միջավայրերում, որոնք ընդունելի էին Ռաքսևսկի հավաքածուի համար:                                                                                                   2006թ.-ին կազմավորվեց նորարարական համագործակցություն ‹Ռաքսևսկու Կնոջ› նոր դեմք հանդիսացող Զետա Մակրիպուլիայի հետ:  Միևնույն ժամանակ ընկերությունը թարմացրեց և նորացրեց իր ներկայացուցչական դեմքը:  
‹Ռաքսևսկու Կնոջ› կերպարը ժամանակակից, անկախ և հզոր ներքին ունեցող կին է: Նա գնահատում է բարձր որակն ու մատչելի գները: Տենչում է բոլոր առիթներին հանդես գալ պատշաճ հագուկապով:  Օրվա տարբեր ժամերի համար Ռաքսևսկին առաջարկում է լայն տեսականի: Ընկերության հեղինակությունը կինն է ու նրա կարիքները:  Այսօր Հունաստանում գործում է ավելի քան վաթսուն Ռաքսևսկու հանրախանութ, որից տասնինը ձեռնարկատիրական են, իսկ ութը ներկայացված են արտերկրում` Սոֆիայում, Նիկոսիայում, Լիմասոլում, Բուխարեստում և Կահիրեում:


 
Toi&Moi
Հասցե: Հայաստան, Երևան, Փարպեցի15 / Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374 53-39-19
Ֆաքս:
Էլ. հասցե:
viaartis@web.am
Ապրանքատեսականի: Կանացի հագուստ և աքսեսուարներ
Կայքէջ: http://toi-moi.com

Պատմություն: 2011-ի վերջին ընկերությունը Մոլ Աթենքում բացում է Թուա & Մուա խանութսրահ, որն Աթթիկա տարածաշրջանի ամենից հաջողակ առևտրային կենտրոնն էր: Խանութսրահի հասկացողությունն ամբողջությամբ ներկայացնում էր ընկերության փիլիսոփայությունը և հստակորեն ընդգծում նորաձևության կարևորությունը: Պատրան, որ Հունաստանի ամենից խիտ բնակեցված քաղաքն է, մեծ սպասումով ողջունեց Թուա & Մուա խանութսրահի մուտքը քաղաք: 2011-ի առաջին եռամսյակի ընթացքում, Թուա & Մուա-ն նոր խանութ բացեց Մակարտուր Գլեն առևտրային կենտրոնում և խանութի ներկայությամբ ստեղծեց գեղագիտական ճաշակի ձևավորման անզուգական կենտրոն: Մեկ ամիս անց, ընկերությունը վերականգնեց առաջատար Էրմոու խանութը` պահպանելով դրա յուրօրինակ ճարտարապետական ձևը: 2010-ին նոր խանութ է բացվում հունական մետրոյում`Աժիո Դիմիտրիոս առևտրային կենտրոնում, ուր ընկերությունը որդեգրեց նոր ճարտարագիտական գաղափար` հիմնված միջազգային ստանդարտների վրա: Հաջորդ կարևորագոււյն քայլը ‹‹Էլեկտրոնային նորաձևության խանութի›› հիմնումն էր, որ գրանցված էր հետևյալ դոմեյնի անվանումով www.toi-moi.com/store. Սա առաջին փորձառությունն էր ընդլայնել ընկերության մանրածախ առևտրի խանութների ցանցը ընդհուպ մինչև էլեկտրոնային առևտուր, որ ոչ միայն ունիկալ էր կնոջ հանդերձանքի ներկայացմամբ, այլև լրացնում էր աքսեսուարների շուկան: Էլեկտրոնային խանութը զարմանահրաշ հաջողություն էր վայելում, քանզի այն պատրաստված էր համաձայն գլոբալ էլեկտրոնային խանութների հաջողակ փորձի ու գլոբալ ստանդարտներին համապատասխան: 2009թ.-ին Թուա & Մուա խանութ է բացվում Արաբական Միացյալ Էմիրություններում 300մ² տարածքով: Ավելի կոնկրոտ նոր առևտրային կենտրոնում` ‹‹Դուբայ Մոլում››, բացվում է ընկերության առևտրային կետ: Քաղաք, որն օժտված է եզակի գրավչությամբ: 2008թ.-ին Աթթիկի տարածաշրջանում բացվում են Թուա & Մուա-ի երկու նոր առևտրային կետեր` Ոսկե Աթթիկում, Հունաստանի սրտում` Պիրեայի փողոցի վրա: Հենց այդ նույն ժամանակահատվածում Թուա & Մուա-ի խանութներ են բացվում Կսանտի քաղաքում: 2007թ.-ը  ընկերությունը երեքով ավելացնում է խանութների ցանցը և նաև սկիզբ է դրվում միջազգային ճանաչմանը Լիվանում`Բեյրութ քաղաքում: 2007թ.-ին, ընկերությունը մտադիր էր նախաձեռնել որոշ առևտրային կետերի վերանորոգման աշխատանքներ, դրանք Էրմոու փողոցի, Պերիստերի խանութներն էին: 2005թ.-ը նշանակալի տարի էր ընկերության համար, Թուա & Մուա-ն ընդլայնվում է, իր գլխավոր գրասենյակը տեղափոխելով Ֆիլադելֆիայի Նեյշնլ փողոց` գերժամանակակից շինություն` ընդհանուր հաշվով զբաղեցնելով 11000մ² տարածք: 2004թ.-ին Թուա &Մուա-ն զգալիորեն ընդլայնում է մանրածախ առևտրի ցանցը Աթթիկայում` ընդգրկելով Էրմոու, Պերիստերի, Հալանդրի, Գլիֆադա, Նեա Լոնիա, Պատիսսիոն փողոցները:      
1996թ.-ին, 5 տարի անց, Էրմոու փողոցի վրա միևնույն ապրանքանիշի տակ բացվում է երկրորդ խանութը: Այս փողոցն Աթենքի ամենից խիտ բնակեցված առևտրային տարածաշրջանն է: Խանութը տեղակայված է մի գեղեցիկ նեո-դասական շինության մեջ: 1991թ.-ին ընկերությունը Պերիստերի շրջանում սեփական շինություն ուներ, որտեղ ծավալվում էին բոլոր գործողությունները: Առաջին եզակի խանութսրահը բացվում է Պերիստերի շրջանում, որը մինչ օրս շարունակում է մնալ տեղական շուկայի առևտրային կարևորագույն կետը:  
1988թ.ը այն տարին էր, երբ հիմնվեց Թուա & Մուա ընկերությունը, որն ի սկզբանե զբաղվում էր կանացի հագուստի արտադրությամբ ու առևտրով: Այս ապրանքանիշը գրանցված է աշխարհի ավելի քան 55 երկրներում: Հավաքածուների փիլիսոփայությունը էլեգանտությունն ու ամենօրյա նորաձևությունն է: Ապրանքանիշը երկու երես ունի, որ համահունչ է կանացի տրամադրությանը, որը թե առաջինի ու թե երկրորդի պարագայում հավատարիմ է բարձր որակին:  





Ընթերցել...
 
Lapin House
Հասցե :
Հայաստան, Երևան, Փարպեցի 17 / Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս :
+374 53-02-28
Ֆաքս :

Էլ.հասցե : viaartis@web.am
Ապրանքատեսականի :
Երեխաների հագուստ և պարագաներ
Կայքէջ : http://www.lapinhouse.com

Մեր մասին: Լապին Հոուսե ապրանքանիշը` երեխաների հագուստի արտադրության առաջամարտիկը, նշում է իր երեսունհինգամյա գործունեությունը: Դրանք եղել են ստեղծագործական վերելքներով և մանկան ժպիտներով լեցուն տարիներ: Բարձր որակը մշտապես ուղեկցել է եզակի գեղագիտական մոտեցումով ներդաշնակված Լապին Հոուսե ապրանքանիշը: Այսպիսով միջազգային հանրության կողմից մենք ճանաչվեցինք որպես երեխաների հագուստի արդյունաբերության ամենից ազդեցիկ ապրանքանիշը: 2010-ին արժանացանք “Սուպեր Բրանդ” տիտղոսին: Մինչ սեփական արտադրատեսականին ստեղծելը, Լապին Հոուսե-ը շարունակում էր աշխատել եվրոպական բարձրակարգ նորաձևության տների հետ, որոնք արտադրում էին մանկական հագուստ, կոշկեղեն, աքսեսուարներ, մանկան խնամքի համար անհրաժեշտ պարագաներ և խաղալիքներ: Մենք բացառիկ դիստրիբյուտորն էինք նաև այնպիսի ապրանքանիշերի, ինչպիսիք են Մամաս ճ Պապաս, Բուրբեռյ, Պոլո Րալփ Լաուրեն, Տիմբերլանդ, ԴԿՆՅ, Գուցցի, Հուգո Բոսս, Բլումարինե, Մոսչինո, Պրադա, Տոդ’ս Հոգան և այլն: Երկար տարիների փորձը, նորարարական և կոնցեպտուալ մանկական խանութների առկայությունը, ինչպես նաև մեր մրցունակ արտադրատեսականին թույլ են տալիս Լապին Հոուսե-ին արագորեն զարգանալ միջազգային մանրածախ առևտրացանցում`շնորհիվ լիցենզավորման և համագործակցությունների այլ ձևերի: Ներկայումս Լապին Հոուսե-ը զարգացրել է առևտրային խոշոր ցանց, որ գործում է աշխարհի ավելի քան 17 երկրներում, որոնք համալրվում են 95 բացառիկ “ ԼԱՊԻՆ ՀՈՈւՍԵ” և “ ԼԱՊԻՆ ՄԱԳԻՑԼԱՆԴ “ խանութներում, ինչպես նաև 45 առևտրային կենտրոններում (անկյուններ, խանութ խանութի մեջ).

 
BSB
Հասցե: Հայաստան, Երևան, Փարպեցի 15 /Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374 53-28-68
Ֆաքս:
Էլ. հասցե:
viaartis@web.am
Արտադրատեսականի: Կանացի հագուստ և աքսեսուարներ
Վեբէջեր: http://www.bsbfashion.com http://www.viaartis.am

Ընկերության պատմությունը:BSB-ն հիմնադրվել է 1980թ.-ին և կարճ ժամանակ անց իր ակտիվ ներկայությունն է հաստատել կանացի հագուստի արտադրության և առևտրի մեջ:  Ներկայումս էլ ընկերությունն առաջատար դիրք է զբաղեցնում կանացի նորաձևության բնագավառում` ներկայացնելով ավելի քան 100 բրենդային խանութներ Հունաստանում և դրա սահմաններից դուրս և ավելի քան 200 մուլտի բրենդային խանութներ: Վերջին տարիներին BSB-ն հաստատվել է միջազգային շուկայում: Այսօր BSB-ի ներկայությունն են վայելում աշխարհի 12 երկրներում` Հունաստան, Ռումինիա, Թուրքիա, Մեծ Բրիտանիա, Ռուսաստան, Բուլղարիա, Լիբանան, Կիպրոս, Հայաստան, Ալբանիա, Եգիպտոս և Մոլդովա: Ավելի ուշ, ընկերությունը կտրուկ կերպով մուտք գործեց աքսեսուարների, կոշկեղենի, ներքնազգեստի, լոգանքի պարագաների շուկա` ստեղծելով կնոջ ամբողջական կերպար: 2002թ.-ից սկսած ընկերությունը ձեռք է բերել բացառիկ իրավունք մոդելավորել և արտադրել հագուստ անգլիական հայտնի Forever friends (Ֆորեվր ֆրենդզ) ապրանքանիշի համար: 2007-ին AMVIS ընկերության հետ համագործակցելիս, BSB-ն ստեղծեց ակնոցների և արևային ակնոցների նորարարական գիծ, որոնք կարելի էր գտնել օպտիկայի խանութներում և ընտրված BSB խանութներում:
Ի հավելումն, 2008թ.-ի սկզբներին, BSB-ն դարձավ առաջին ընկերությունը, որ ստեղծեց էկոլոգիապես մաքուր 100% օրգանական բամբակից կարված հագուստի նոր գիծ: Վերջնական արտադրանքի որակն անկասկած համապատասխանում էր BSB-ի սահմանած բարձր ստանդարտներին, իսկ ապրանքանիշի գերազանցության հիմքն էին մոդելների ձևվածքն ու արտադրանքի ճկունության էլեմենտները: Սրանք ներքին ֆիլտրման և բարձր մրցակցային միջավայրում ապրանքանիշի ստեղծման առանցքային կետերն են, ուր BSB-ն արդեն ունի իր գերակա դիրքը: Ընկերության զարգացման հիմք է հանդիսանում փորձառու և հմուտ աշխատակազմը, որ գործում է ընկերության յուրաքանչյուր օղակում: BSB-ն ներկայումս ունի 250 մշտական աշխատակից և ձեռնարկության խանութներում ավելի քան 300 անդամ:
BSB-ի աշխատակազմը շարունակական հիմքով վերապատրաստում և վերաորակավորում է անցնում, քանի որ ընկերության հիմքն է հանդիսանում:       
Սոցիալական պարտավորություն/աջակցություն: 2010թ.-ին BSB-ն համագործակցել է ANTENNA TV CHANNEL (Անտեննա հեռուստաալիք)-ի հետ և հանրահռչակ NEXT TOP MODEL (Հաջորդ Թոփ Մոդել) շոուի հետ, որն առնչվում է նորաձևությանը:
Շոուի հաղթողը կլինի BSB աշուն/ձմեռ 2010-2011-ի դեմքը: 2008 թվականի տվյալներով BSB-ն առաջին ընկերությունն էր Հունաստանում, որ ստեղծեց արտադրանքի մի շարք` պատրաստված 100% էկոլոգիապես մաքուր նյութերից. Փաստարկ, որ ի ցույց է դնում ընկերության սոցիալական պատասխանատվությունը: Արտադրանքի ողջ պրոցեսի յուրաքանչյուր էտապում, միավորները զգուշորեն մոդելավորվում են` երկիր մոլորակի առավելագույն պաշտպանվածության համար:   
BSB-ն միջազգային  "PLATFORMAVIDEO" կինո ֆեստիվալի ֆինանսական աջակիցն է, որ յուրօրինակ շեշտադրությամբ լուսաբանում է աշխարհի երիտասարդ արտիստների գործերը` կարճամետրաժ և միջին տևողության ֆիլմերը, որոնք ստեղծվել են վիդեոյի կիրառությամբ:  
2007-ին BSB-ն ակտիվ մասնակցություն ունեցավ Անտեննա խմբի կողմից երկրորդ տարին կազմակերպվող հեռուստամարաթոնին ուղղված աջակցելու երեխաներին ապաստանող 12 հիմնարկների:
Այս նպատակով, BSB-ն նախաձեռնում է յուրօրինակ սպորտային շապիկների մոդելավորումն ու եզակի վաճառքը Հունաստանի և Կիպրոսի BSB խանութներում:
BSB-ն հանդիսանում է նաև մեկ այլ տիպի իրադարձության հովանավորը, այն է` հագուստի արդյունաբերության մեջ եղած աննախադեպ նյութի կիրառությամբ հագուստների ստեղծումը, այն է` թղթե հագուստի  "Rip & Wrap Paper Fashion” ցուցահանդեսը: Ցուցահանդեսն անց էր կացվում Բենակի թանգարանում և հազարավոր այցելուների հնարավորություն ընձեռում հիանալ  թղթե հագուստի 99 եզակի նմուշներով (60-ականների թղթե զգեստը  “Souper Dress” (Սուպեր զգեստ) էր` պատկերված Անդի Ուարհոլի նկարում):
2006թ.-ին BSB-ն հովանավորում է Եվրոպական Ջրային Դահուկի Առաջնությունը

2005թ.-ին BSB-ն դառնում է Հելլենական Քաղցկեղային Միության պաշտոնական հովանավորը` ձեռք բերելով եզակի իրավունք  մոդելավորել և արտադրել հագուստ, որ կարելի էր կրել “կյանքի 4 փուլերում”:
2004-ին BSB-ն պաշտոնական հովանավորն էր Հելլենական մարմնամարզության ֆեդերացիայի (շնչառական սպորտային մարմնամարզություն, մարմնամարզություն և բատուտ): Ընկերությունը խրախուսում է հույն ատլետներին` Աթենքի 2004 թվականի Օլիմպիական Խաղերին գերագույն արդյունքի հասնելու համար:
Մրցանակները
2009թ.-ին BSB-ին Մոնտղո ֆեստիվալի ժամանակ մրցանակ է շնորհվում աշուն/ձմեռ 2008 հավաքածուի համար: Սա խոշոր մրցանակ էր BSB-ի համար, քանզի Մոնտղոյի ֆեստիվալը աշխարհի գովազդային ֆեստիվալներից կարևորագույնն է:
2005թ.-ին Աթենքի Առևտրի և Արդյունաբերության Պալատը շնորհում է BSB-ին մրցանակ որպես Լավագույնս Պիտակավորված Արտադրանք:
2004թ.-ին BSB-ն հաղթում է Տարվա Մանրածախ վաճառողի մրցանակը, որ ճանաչում է BSB-ն որպես 2003թ.-ի տարվա Առաջատար Մանրածախ Առևտրի Ցանցը:



Ընթերցել...
 
BURBERRY
Հասցե: Երևան, Հյուսիսային Պող. 5 / Տես Քարտեղի Վրա
Հեռախոս: +374-60-440114 , +374-60-440115 , +374-99-005077
Ֆաքս: +374-60-440115
Էլ-փոստ: info@zastores.am
Պաշտոնական ներկայացուցիչ ՀՀ-ում: http://www.zastores.am
Ապրանքատեսականի: Կանացի, տղամարդու, երեխաների հագուստ և աքսեսուարներ:
Կայքէջ: http://www.burberry.com
Ընկերության պատմությունը: Burberry Group plc (LSE: BRBY) բրիտանական նորաձևության շքեղ տուն է, որ թողարկում է հագուստ, օծանելիք և նորաձև աքսեսուարներ:  Վանդակավոր պրինտը դարձել է այս ապրանքանիշի տարբերակիչ էլեմենտը: Աշխարհի տարբեր երկրներում ընկերությունն ունի իր բրենդային խանութ-սրահները: Ընկերությունը ղեկավարում է կատալոգային բիզնես և թողարկում է օծանելիքի մի առանձին գիծ: Էլիզաբեթ II թագուհին և Ուելսի թագավորը ընկերությանը շնորհել են Թագավորական Լիազորություններ: Burberry-ի ապրանքանիշային արտադրատեսակները նորաձև պայուսակներն են և էքսկլյուզիվ բույրերի թողարկվող գիծը: Ընկերության գեղարվեստական ղեկավարը Քրիստոֆեր Բեյլին է: Ընկերությունը գրանցված է Լոնդոնի ֆոնդային բորսայում և հանդիսանում է FTSE-ի 100 ցուցանիշի բաղկացուցիչը:      
Burberry-ն  հիմնադրվել է 1856թ.-ին, երբ 21 ամյա Թոմաս Բրբրին, ով նախկին կտորեղեն վաճառողի աշակերտ էր, սեփական խանութն է բացում Անգլիայի Հեմփշիը կոմսությունում: 1870-ականներին ընկերության բիզնեսը կենտրոնացավ հատկապես արտահագուստի թողարկման մեջ: 1880թ.-ին  Burberry-ն հորինեց անջրաթափանց մինչդեռ շնչող գործվածքով գաբարդին: 1888-ին գաբարդինը պատենտավորվեց: Ի սկզբանե ընկերությունը կնքվել էր Burberry անունով, այնուհետև  որպես պաշտոնական անուն սկսեց կիրառվել  Burberrys տարբերակը, այն  բանից հետո, երբ բազմաթիվ գնորդներ ամբողջ աշխարհից սկսեցին կոչել այն Լոնդոնի Burberrys:          
Այս անվանումը տակավին կարելի է հանդիպել  Burberry-ի վաղ շրջանի արտադրատեսականու պիտակներին:   
1891թ.-ին  Burberry-ն խանութ բացեց Լոնդոնի Haymarket-ում, որը մինչ օրս գործում է: 1901-ին ծնվեց Burberry-ի լոգոն, որ ներառում էր լատիներեն  "Prorsum" բառը, որ նշանակում է ‹առաջ›  և գրանցվել էր որպես ապրանքանիշ:
1911-ին Burberry-ին հագուստեղենի միակ արտադրողն էր Ռոալդ Ամունդսենի համար, ով առաջին մարդն էր, որ հատեց Հարավային Բևեռը և Էռնեստ Շաքելթոնի համար, ով 1914-ին արշավախումբ առաջնորդեց դեպի Անտարկտիդա:   
Burberry-ի գաբարդինե թիկնոցը կրել է Ջորջ Մելրին 1924-ին Էվերեստ լեռը մագլցելու իր անհաջող փորձի ժամանակ:       
1914-ին Burberry-ն լիազորվում է Ռազմական Նախարարության կողմից իր զինվորական ծառայողների համար թողարկել այնպիսի վերնազգեստներ, որոնք կլինեին ‹անջրաթափանց տրենչեր›  և կհամապատասխանեին զինվորի ժամանակակից պահանջներին: Պատերազմից հետո, տրենչը դարձավ հայտնի նույնիսկ քաղաքացիական հասարակության մեջ:  Burberry-ն թողարկել է նաև հատուկ ավիացիոն հագուստ: 1973-ին Կլուստոն և տիկին Բեթսի Քրբի Գրինը Լոնդոնից թռիչք կազմակերպեցին դեպի Քեյփ քաղաք, որոնց հովանավորում էր Burberry-ն:     
Վերջին ժամանակների պատմությունը
Մինչև 1955թ.-ը Burberry-ն անկախ ընկերություն էր, մինչ այն պահը, երբ վերջինս  միավորվեց Great Universal Stores-ի հետ (GUS): Burberry Group plc ի սկզբանե Լոնդոնի Ֆոնդային Բորսայի բաղկացուցիչ մաս էր: 2006-ին Ռոզ Մարի Բրավոն, որպես ղեկավար, դուրս բերեց  Burberry-ն մասսայական շուկա: Կարճ ժամանակ անց նա մահացավ: Ռոզ Մարի Բրավոյին փոխարինեց ներկայիս տնօրեն  Անջելա Ահրենդսը:
 
Ավելի Հոդվածներ...
<< Սկիզբ < Նախորդ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Հաջորդ > Վերջ >>

Էջ 1 ից 12
Հեղինակային իրավունք © 2009  TOPSHOP.am FASHION WORLD Իրավունքները պաշտպանված են: l Օգտագործման պայմաններ l Գաղտնիություն l Մեր Մասին l Հետադարձ կապ l Առաջարկ
Մենք պատասխանատվություն չենք կրում գովազդի համար: