Հուն 26
Կիրակի

Warning: Creating default object from empty value in /nfs/c06/h08/mnt/95180/domains/topshop.am/html/modules/mod_fpss/mod_fpss.php on line 143

Warning: Creating default object from empty value in /nfs/c06/h08/mnt/95180/domains/topshop.am/html/modules/mod_fpss/mod_fpss.php on line 139

Warning: Creating default object from empty value in /nfs/c06/h08/mnt/95180/domains/topshop.am/html/modules/mod_fpss/mod_fpss.php on line 139

Warning: Creating default object from empty value in /nfs/c06/h08/mnt/95180/domains/topshop.am/html/modules/mod_fpss/mod_fpss.php on line 139

Warning: Creating default object from empty value in /nfs/c06/h08/mnt/95180/domains/topshop.am/html/modules/mod_fpss/mod_fpss.php on line 139
Click on the slide!

LaGalleria

ETRO | DIOR | TOD'S | JIMMY CHOO | GUCCI

Adresses: Armenia,Yerevan,Hyusisain Ave., Building 3 (shop); Paronyan St., Building 8/4 (office) Telephones: shop: +374-10-702702; office: +374-10-702707 Fax: +374-10-702707 Email:info@lagalleria.am Webpage:http://www.lagalleria.am

More...
Click on the slide!

ESCADA

ESCADA , ESCADA SPORT

Adresses: Armenia,Yerevan, Hanrapetutyan Ave., Building 51/53 Telephones: +374-10-546701 Webpage: http://www.escada.com

More...
Click on the slide!

EDELWEISS

S.T. Dupont, KITON, VALENTINO, LANVIN, BLUMARINE

Adresses: Armenia,Yerevan, Sayat-Novai Ave., Building 9 Telephones: +374-10-546701 Webpage: http://nushikyan.am

More...
Click on the slide!

"RIO Galleria" The best brands officially under the same roof

Adresses: Armenia,Yerevan,Hyusisain Ave., 8 (shop) / See on Map Telephones: +374-10-501801 Fax: +374-10-501801 Email: info@rio.am Webpage: http://www.rio.am

More...
Click on the slide!

MaxMara

ELEGANTE, SPORTMAX, STUDIO, HOSIERY

Adresses:Armenia,Yerevan, Mashtotsi Ave., Building 41 Telephones:+374-10-545957 shop,+374-10-569494 office Webpage:http://www.maxmarafashiongroup.com

More...
Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks

Հայտնի Հայեր


























Սրահներ Երևանում

BURBERRY
LaGalleria
EMPORIO ARMANI
ROY ROBSON
TATTEOSIAN
RIO Galleria
ZILLI
Luisa Spagnoli
Max Mara
Ermenegildo Zegna
EDELWEISS
Odri
BSB
GANT
RIVER ISLAND
Betty Barclay
Nougat London
Max & Co
Sinéquanone
MORGAN
PROMOD
Naf Naf
Toi & Moi
BARKER
Bally
Etam
Victoria's Secret
Raxevsky
MEXX
VIA ARTIS
MARINA RINALDI
Cop.Copine
DEBENHAMS
MANGO
Motivi
OLSEN
Celio*
NEXT
BENETTON
GEOX
Clarks
ECCO
STEVE MADDEN
BATA
Collin's
baby Dior
D & G Junior
ORCHESTRA
Lapin House
Mothercare
Okaïdi
ORCHESTRA
Հասցե :

Հայաստան, Երևան, Թումանյան  21 / Տես Քարտեզի Վրա

Հեռախոս : +374-10-548795,548794
Ֆաքս : +374-10- 548794
Էլ-փոստ :
Ապրանքատեսականի : Մանկական հագուստ, կոշկեղեն և խաղալիքներ
Կայքէջ : http://www.orchestra.fr

Ընկերության պատմությունը : Որչեստրա ընկերությունը սկսել է իր գործունեությունը 1995թ.-ին, երբ Չանտալ-ն  ու Պիեռե Մեստրե-ը միտք հղացան զարգացնել մի ինքնատիպ ապրանքանիշ, որի տարածման կոնցեպտը հիմնված էր երեխաների մանրածախ հագուստի վրա: Գաղափարը հետևյալն էր` ապրանքները  շուկայում ներկայացվածների շարքում պետք է ունենաին  նվազագույն արժեք, մանրակրկտորեն մոդելավորած ժամանակակից ոճ և անբասիր որակ: Երեք արդյունաբերական միավորումներ մասնակցեցին կապիտալիզացիայի մեջ և առաջին խանութը գնորդների առաջ իր դռները բացեց 1995թ.-ի օգոստոս ամսին Ֆրանսիայի Օրանժում: Հետագա երեք տարիների ընթացքում տասնվեց նոր խանութներ բացվեցին, մինչդեռ գլխավոր գրասենյակը կազմավորվեց 1997-1998թ.-ին (աշխատակիցների ռազմավարական համալրում: ոճի կառավարման զարգացում, առք, բիզնես, լոգիստիկա և այլն): Հայեցակարգը առաջնակարգ, կենտրոնական հատվածներում (ինչպես օրինակ քաղաքի կենտրոններում կամ առևտրային կենտրոններում) խանութներ հիմնելու մասին որոշակիացվեց ու հաստատվեց  այն բանից հետո, երբ 1998-ին խանութներ հիմնվեցին Ֆրանսիայի Ցլաե-Սոուիլլյ –ում և Մոնտպելլիեր-ում: Ֆրանսիայում և Եվրոպայում իր զարգացումը շարունակելու համար, Որչեստրա-ն 1999թ.-ին հիմնեց սեփական կապիտալը մի խումբ ֆինանսական ներդրողների համար, որը բերեց ավելի քան 3.3 Մ€ շահույթ: Հենց այդ տարում, Որչեստրա-ն սկսեց իր միջազգային գործունեությունը` առաջին խանութը բացելով Իսպանիայի Գերոնա-ում: 2000թ.-ին 19 նոր խանութներ բացվեցին , որոնցից 8 Իսպանիայում, 3 Բելգիայում, 1 Շվեյցարիայում: Առաջին “Մաստեր Ֆրանչիսե” պայմանագիրը ևս ստորագրվեց այդ տարի Բելգիայի համար: 2001թ.-ին, 47 նոր Որչեստրա վաճառակետեր կարող էին ի հայտ գալ (հաշվի չառնելով ԴԻՊԱԿԻ խանութները, որոնք վերաբացվեցին որպես ՈՐՉԵՍՏՐԱ բաներ 2002-ի առաջին եռամսյակում): 2002թ.-ին բացվեց 108 առևտրակետ,, որոնք ներառում էին 45 մասնաճյուղ: Ոչ մի ջանք չէր խնայվում լավագույն մատակարարի վարկանիշին հասնելու համար անհրաժեշտ ծավալների ձեռքբերման համար: 2003թ.-ին 51 նոր խանութներ բացվեցին մեր բաների տակ և ապրանքանիշը տարածում գտավ մի շարք նոր երկրներում: 2004թ.-ին բացվեցին ապրանքանիշը ներկայացնող 40 նոր առևտրակետեր: Գոյության 9 տարիների ընթացքում Որչեստրա-ն այսօր արդեն ներկայացված է աշխարհի 44 երկրների ավելի քան 450 առևտրակետերում:

 
MOTHERCARE
Հասցե : Հայաստան, Երևան, Հանրապետության պող. 51/53 / Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս : +374-10-546705
Ֆաքս : +374-10-548711
Էլ-փոստ :
Ապրանքատեսականի : Երեխաների և հղի կանանց հագուստի ու խնամքի պարագաներ:
Կայքէջ : http://www.mothercareplc.com

Ընկերության պատմությունը : Mothercare-ը ապագա մայրերի, նորածինների և մինչև ութ տարեկան երեխաների համար անհրաժեշտ պարագաների մասնագիտացված մանրածախ առևտրով զբաղվող ընկերություն է: Իր առաջին խանութը Mothercare-ը բացել է 1961-ին Surrey-ում: Սկզբում Mothercare-ի բիզնեսի հիմնական ուղղվածությունը մանկասայլակի, մանկական կահույքի և մայրական հագուստի արտադրությունն էր, սակայն հետագայում այն ընդարձակեց իր արտադրատեսականին`ներառելով մինչև հինգ տարեկան երեխաների հագուստ, որը հետագայում ավելի ընդարձակվելով, սկսեց թողարկել մինչև ութ տարեկան երեխաների համար նախատեսված հագուստ: Ներկայումս Mothercare-ն առաջարկում է մոր և մանկան հագուստի, մանկան կահույքի, տան կահույքի, անկողնային, կերակրի, լոգարանի պարագաների, ճամփորդական հարմարանքների և խաղալիքների լայն տեսականի: 1962-ին ընկերությունը սկսեց իր էլեկտրոնային պատվերների բիզնեսը: 1972-ին Mothercare-ը դարձավ հասարակական ընկերություն և 1982-ին միավորվեց մանրավաճառների ցանցի հետ ստեղծելով  Habitat Mothercare plc-ն. 1984թ.-ին Mothercare-ը սկսեց ընդարձակել սահմանները` արտոնությունների մեջ մտնելով ընտրված երկրների գործընկերների հետ: 1986-ին Habitat Mothercare plc-ն միավորվեց British Home Stores plc-ի հետ: 1990-ականներին միավորված խումբը ռացիոնալացվեց: 2000թ.-ին  Mothercare-ը դարձավ միակ ապրանքանիշը և հոլդինգ ընկերության անվանումը փոխվեց Mothercare plc-ի: Հունիս 2007-ին  ընկերությունը ստացավ Chelsea Stores Holdings Limited անվանումը: Վաղ Տարիքի կրթության կենտրոնը հիմնադրվել էր 1974-ին  և նախապես գործել էր որպես էլեկտրոնային պատվերների բիզնես` առաջարկելով ուսուցողական բնույթի, կրթական բովանդակությամբ խաղալիքներ և գրքեր: Առաջին Վաղ Տարիքի Կրթական Կենտրոնի մանրածախ խանութը ավելի ուշ նույն տարում բացվել է` ընդգրկելով ընթերցանության ասպեկտը: 1985թ.-ին Վաղ Տարիքի Կրթական Կենտրոնը ձեռք է բերվում John Menzies-ի կողմից, ով շարունակում էր ընդարձակել արդեն իսկ եղածը և շուտով Կենտրոնը դարձավ հանրաճանաչ փողացային ապրանքանիշ: Սեպտեմբեր 2001-ին Վաղ Տարիքի Կրթական Կենտրոնը դարձավ այն հիմնական ձեռքբերումը, որը ընդարձակելով իր գործունեությունը, վերացրեց ոչ շահավետ արտադրատեսականու կատեգորիաներն ու խանութները` իր հիմնարար գործունեությունը   ծավալելով Ասիայում:

 
MORGAN
Հասցե: ՀՀ , քաղաք Երևան, Մաշտոցի 50 /  Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374-10-522270
Ֆաքս: +374-10-522270
Էլ. հասցե`
morgan.armenia@gmail.com
Ապրանքատեսականի: Կանանց հագուստ և պարագաներ:
Կայքէջ: http://www.morgandetoi.com

Պատմություն: Վերոհիշյալ բրենդային հագուստի գիծը պատկանում է ֆրանսիական Morgan նորաձևության տանը: Ընկերությունը ստեղծվել է 1947 ին և զբաղվում էր կանացի ներքնազգեստի վաճառքով: Ներկայումս այն ունի 650 խանութ-սրահներ ամբողջ աշխարհում: Արտադրությունը հիմնականում կենտրոնացած է Ֆրանսիայում: Բրենդի սիրահարները 18ից 30 տարեկան կանայք են: Նորաձևության տան գլխավոր մոդելավորողն է Դոմինիք Դեմոնը, իսկ գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Փարիզում: Միացյալ թագավորությունում գործող սրահը վերջերս տեղափոխվեց Լոնդոն, և գլխավոր տնօրեն նշանակվեց Ֆերգուս Պեթերսոնը: Ապրանքատեսականին հիմնականում ներկայացվում է անմիջապես արտադրող սրահներում,ինչպես նաև բազմաթիվ նորաձև հագուստի մասնագիտացած վաճառասրահներում,ինչպիսիք են Debenhams և  House of Fraser սրահները: 2008ի դեկտեմբեր ամսի 31 ին  հայտնի դարձավ,որ Morgan նորաձևության տունը անցնում է վարչարարության:

 
D & G Junior
Հասցե: ՀՀ , քաղաք Երևան, Նալբանդյան 13 / Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374-10-565226
Ֆաքս: +374-10-565226
Էլ.հասցե:
Ապրանքատեսականի: Հագուստ և կոշկեղեն երեխաների համար:
Կայքէջ: http://www.dolcegabbana.com

Պատմություն: D & G Jr.-ն նորաձևության վերջին ճիչն է, այն զիլ է: Ի սկզբանե D & G Jr.-ն խրախուսել է համարձակ, օրիգինալ մոտեցումները և արտադրել է աչք շոյող կոշկեղեն փոքրիկ մոդայամոլների համար: D & G Jr.-ն հենց ձեր երեխաների համար է: D & G –ի աշխարհը իրենից ներկայացնում է տարբեր մարդկանց, մշակույթների, գույների և երկրների խառնուրդ, այն չունի ոչ մի սահման, տարիքային ոչ մի սահմանափակում: Հավաքածուներ ստեղծողները մեծ ուշադրություն են դարձնում մոդելների բացվածքներին և համամասնություններին, ինչպես նաև որակի, ձևի ու գնի ներդաշնակությանը: D & G Jr.-ն  ինքնուրույն աշխարհ է Dolce & Gabbana-ի տիեզերքում, աշխարհ, որտեղ նորաձևություն ասելով հասկանում ենք կատակ և երևակայություն, աշխարհ, որտեղ երաժշտությունը կարևոր դեր է խաղում ոճը ընտրելու հարցում, աշխարհ, որտեղ անգամ ամենաավանդական հագուստով, ինչպես օրինակ` D & G նախշազարդ վերնաշապիկով կամ մանկական կոմբինեզոնով, ձեր երեխան միշտ նորաձև կլինի: D & G (Dolce & Gabbana) Junior-ը սիրում են բոլոր տարիքի և երկրների մարդիկ, այն միշտ նորաձև է և ժամանակակից, այն ամենազիլ և ամենալավ վաճառվող հավաքածուներից մեկն է աշխարհում:

 
BARKER
Հասցե: Հայաստան,Երևան, Մաշտոցի պոզ. , 50/ Տես Քարտեզի Վրա
Հեռախոս: +374-10-582885
Ֆաքս: +374-10-582885
Էլ.հասցե:
Ապրանքատեսականի: Տղամարդու կոշկեղեն
Կայքէջ: http://www.barker-shoes.co.uk
Պատմություն: Բարքեր ապրանքանիշի հիմնաքարը գցվել է 1880թ.-ին ձեռնարկատիրական Նորթամփթոնշիրյան կոշկակարի կողմից Անգլիայի սրտում գտնվող գյուղական շրջանում, որը կոշիկի արդյունաբերական արտադրության կենտրոնն էր: Արթուր Բարքերը հմուտ արհեստավոր էր և նորարար, ում ստեղծած անջրաթափանց փայտե կրունկներով կոշիկները մեծ պահանջարկ էին վայելում: Անկարող լինելով բավարարել աճող պահանջարկը` նա շրջակա գյուղերից աշխատանքի վերցրեց այլ արհեստավորների, որպեսզի կարողանար բավարարել օրեցօր աճող պահանջարկը: Ապագայի նկատմամբ լավատեսությամբ և ժամանակի սուր զգացողությամբ, դարասկզբին Բարքերն արդեն ուսումնասիրում էր գործարան հիմնելու նախադրյալները, ավելի ուշ բրիտանական բանակի հետ պայմանագիր է ստորագրում առ այն, որ Առաջին Համաշխարհային Պատերազմի ժամանակ կոշիկներ էր մատակարարելու բանակին: Պատերազմական տարիներին Բարքեր ապրանքանիշը   աստիճանաբար հզորացավ, քանի որ Արթուրի երեք որդիները ևս ընդգրկվել էին ընտանեկան բիզնեսին` ապրանքանիշի համար բացելով նոր շուկաներ և նոր հորիզոններ: 1947թ.-ին Ըրլզ Բարթոնում կառուցվեց նոր գործարան, որ զբաղվում էր կոշիկի արտադրությամբ և 1950թ.-ին ապրանքանիշը հիմնեց առանձին առևտրային ընկերություն, որ արտադրանքն ուղղակիորեն էր վաճառում մանրավաճառներին:
Ինչու՞ են Բարքերի կոշիկներն այդքան լավը: Մի բան հաստատ է` վարպետությունն ու հիանալի նյութերն են ստեղծում հիասքանչ կոշիկներ: Բարքերը չունի ոչ մեկի ոչ էլ մյուսի պակասը:  Մեր վարպետները յուրաքանչյուր տարի կարում են 200,000 զույգ կոշիկ: Ինչպես է դա արվու՞մ:  1986թ.-ին Բարքերը կառուցեց նոր գործարան և գրասենյակներ` օգտագործելով Նորթամփթոնշիրյան տեղական աղյուսն ու քարը: Ներկայումս այն համարվում է Եվրոպայի ամենից հայտնի կոշիկի արտադրությամբ զբաղվող գործարանը և զբաղեցնում է 4.5 հեկտար հողատարածք:  Մենք գտնվում ենք Բրիտանիայի կոշի արդյունաբերությամբ սրտում` համալրված բազմափորձ, հմուտ աշխատակազմով:           
Բարքերի գործարանի ցուցասրահը; Գործարանը նախատեսված էր անգլիական հիանալի կոշիկների արտադրության համար: Գործարանում կար ամեն տիպի հարմարություն անգլիական բարձրորակ կոշիկի արտադրությունն ապահովելու համար: Ինչպես օրինակ բնական լավ լուսավորություն է, որը կաշվի որակի, գույնի պահպանման հիմնական նախապայմանն է, իսկ գործարանի միջավայրը հագեցած էր այս ամենով:
Այսօր էլ, Բարքերը շարունակում է արտադրել բարձրորակ կոշիկ, որ վաճառվում է ողջ աշխարհում: Բարքերի արտադրական մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները այսօր էլ համարվում են արդիական ու կիրառելի: Անդադար փոփոխությունների ենթարկվող աշխարհում կան երևույթներ, որ մշտապես անփոփոխ են: 1940-ականներին Ալբերտ Բարքերը միջազգային ճանաչում վայելող կոշիկի դիզայներ էր: Նա եկավ հավաստիացնելու, որ ավանդական ստանդարտը չպետք է լինի հնաոճ: Նորարարական ոճային լուծումները ապրանքանիշի զարգացման գրավականն են: Ապրանքանիշի ռազմավարական հիմքն են` բարձրորակ նյութերը, փորձառու վարպետների կազմը, և ցայտուն դասական մոդելավորումը:





 
Ավելի Հոդվածներ...
<< Սկիզբ < Նախորդ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Հաջորդ > Վերջ >>

Էջ 8 ից 12
Հեղինակային իրավունք © 2009  TOPSHOP.am FASHION WORLD Իրավունքները պաշտպանված են: l Օգտագործման պայմաններ l Գաղտնիություն l Մեր Մասին l Հետադարձ կապ l Առաջարկ
Մենք պատասխանատվություն չենք կրում գովազդի համար: